Hitler dan Konspirasi Yahudi?

Beberapa hari lepas saya ada terbaca note seseorang di Facebook. Ianya merupakan petikan daripada sebuah tesis phD yang akan dibentangkan oleh seseorang dan tesis tersebut adalah berkaitan Hitler. Pada pendapat saya, ianya mungkin ada konspirasi dari pihak Israel yang sengaja memperbesarkan perkara ini untuk menutup kesalahan mereka. Memang merupakan satu kesalahan yang besar membunuh beramai-ramai tanpa sebab, tapi cuba fikir:

  • Bagaimana pula pengeboman British di Jepun?!
  • Bagaimana pula dengan pembunuhan kejam tentera Zionis di Yahudi sekarang?

Adolf Hitler: Sudut kisah yang jarang kita dengar.

  • Prinsip Hitler berkaitan Yahudi, Zionisme dan penubuhan negara Israel. Hitler telah melancarkan Holocaust untuk menghapuskan Yahudi kerana beranggapan Yahudi akan menjahanamkan dunia pada suatu hari nanti.
  • Prinsip Hitler berkaitan Islam. Hitler telah belajar sejarah kerajaan terdahulu dan umat yang lampau, dan beliau telah menyatakan bahawa ada tiga tamadun yang terkuat, iaitu Parsi, Rome dan Arab. Ketiga-tiga tamadun ini telah menguasai dunia satu ketika dulu dan Parsi serta Rome telah mengembangkan tamadun mereka hingga hari ini, manakala Arab pula lebih kepada persengketaan sesama mereka sahaja. Beliau melihat ini sebagai satu masalah kerana Arab akan merosakkan Tamadun Islam yang beliau telah lihat begitu hebat satu ketika dulu.

*Quote gambar saya ambil bulat-bulat daripada pemilik asal.

holocaust

Atas rasa kagum beliau pada Tamadun Islam, beliau telah mencetak risalah berkaitan Islam dan diedarkan kepada tentera Nazi semasa perang, walaupun kepada tentera yang bukan Islam.

holocaust

Beliau juga telah meberi peluang kepada tentera German yang beragama Islam untuk menunaikan solat ketika masuk waktu di mana jua…bahkan tentera German pernah bersolat di dataran Berlin dan Hitler ketika itu mennggu sehingga mereka tamat solat jemaah untuk menyampaikan ucapan beliau…

holocaust

Hitler juga sering bertemu dengan para Ulamak dan meminta pendapat mereka serta belajar dari mereka tentang agama dan kisah para sahabat dalam mentadbir…

holocaust

Beliau juga meminta para Sheikh untuk mendampingi tentera beliau bagi mendoakan mereka yang bukan Islam dan memberi semangat kepada yang beragama Islam untuk membunuh Yahudi…

Walaubagaimanapun, gambar ke-3 dan 4 mungkin akan menimbulkan kecelaruan kerana ramai mungkin menyangka Islam menyokong keganasan. Alhamdulillah, Ustaz Ahmad Irfan ada tulis berkaitan hal ini sempena Hari German di UMP dan Entri Keakraban Mufti Palestin dengan Adolf Hitler. Sila baca!

Saya setuju dengan pernyataan beliau:

Peristiwa Holocaust memang berlaku, akan tetapi seperti biasa media Zionist akan menokok tambah bilangan mereka yang menjadi mangsa kezaliman.

 

Kredit: pakistanthinktankyouth dan Azhar Abdullah

Komen Pembaca

    • Khalifah

      Saudaraku..Hitler adalah keturunan dari Yahudi Khazars. Bangsa yang suka melakukan onar ini amat mementingkan diri dan kaumnya. Merekalah yang akan membantu (sedang berlaku sekarang) dajal kerana dajjal juga adalah dari keturunan Yahudi dan mempunyai kuasa sihir yang hebat. Fitnah-fitnah mereka juga seiring dan senada dengan apa yang akan dibawakan oleh dajal.Kaum Khazars ini bukanlah Bani Israel sepertimana ramai orang faham selama ini. Mereka adalah kelompok yang berasingan dan tiada kaitan dengan bangsa Yahudi (keturunan Nabi Allah Ishaq Alaihis Salam). Mereka mengambil agama Yahudi sebagai agama anutan bangsa mereka atas sebab politik sematamata dengan andaian Islam di selatan dan Kristian di Barat tidak akan memusnahkan mereka kerana Yahudi adalah agama Nabi Allah Musa Alaihis Salam yang diiktiraf oleh kedua-dua agama samawi itu.

      Mereka asalnya penganut Pagan yang tegar. Akhirnya mereka kembali kepada penyembahan pagan secara berselindung disebalik agama Yahudi. Mereka meninggalkan ajaran Nabi Allah Musa Alaihis Salam dengan menjadikan kitab ciptaan mereka sendiri (Thalmud) sebagai “Kitab Suci”. Disusuli dengan ajaran “zionis” yang memberi kelebihan dan keutamaan kepada kaum Yahudi sebagai bangsa pilihan tuhan. Ramai kalangan kaum bani Israel (keturunan Nabi Allah Ishaq dan Nabi Allah Yakkob Alaihis Salam) di bunuh dan yang paling masyhur ialah peristiwa penghapusan Yahudi oleh Hitler (holocaust). Ia sebenarnya pembunuhan beramai-ramai itu dirancang dan diatur oleh Yahudi Khazars
      ‘Yakjuj dan Makjuj’ atau Zion ini untuk menghapuskan bani Ishaq (Yahudi sebenar)…Wallahhuallam.

      • hamba Allah

        apa yang saya tahu memang benar hitler berketurunan yahudi. tetapi dia berketurunan kerana yahudi merogol neneknya yang bukan berketurunan yahudi. so macamana tu?

  1. Dr.noProblem

    sy berpendapat walaupun hitler bukan beragama islam tetapi sebenarnya dia pro islam sebabnya lihat sahaja skrg mana2 pejuang islam atau yg anti yahudi seperti pm venezuela hugo chavez,pm cuba fidel castro, pm korea utara kim jong il semua digelar blok keganasan kerana "berhajat" membangunkan nuklear padahal mereka sendiri (amerika+israel+sekutu2nya)bukan setakat "berhajat" tapi mempunyai stok yg byk… dan lg satu sy sgt2 berpendapat perang akhir zaman sudah sgt2 hampir mungkin kita sempat berada di zaman itu!!! sbg persiapan perang tentera akan membuat kubu di beberapa tempat… lihatlah mereka sdg membinanya "pendudukan tentera diberapa wilayah arab dan asia" satu peperangan yg maha dahsyat jauh lebih dahsyat dr ww1 dan ww2 akan datang be prepare!!!!

  2. Yuni Aisyah

    ya semua itu hanya konspirasi yahudi..menokok tambahkan perkara yang tidak berlaku utk mengaburi mata dunia..

    sy pernah membaca buku tentang konspirasi yahudi terhadap umat islam dan diselitkan skali konspirasi yahudi terhadap hitler..

    yahudi sememangnya sgt licik..!!

  3. asked

    weyh~
    bole caye ke ni..

    sedangkan yahudi pn bole buat mende y bole kaburi mata satu dunia..
    takkan la si hitler ni tak boleh kot..

  4. Affan Ruslan

    @NARDtheNERD dan OrenLimau: Iye, mmg dah byk org post kt facebook. Tapi taktau apsal, takjumpa lg org post dlm blog. Sibuk ngn post2 pasal artis yg takkan habis tu agaknya

    @Dr.noProblem: huhu. Terima kasih untuk pandangan anda itu :)

    @Aril Lanang: InsyaALLAH, cuma kena berhati2 sbb Yahudi ni mmg licik

  5. petisuara

    baru 1st time dtg sini..sgt tertarik dgn topik nih..best!!!!xpnah diketahui plak selama ni hitler berdamping dgn islam untuk tahu selok belok pejuangn kite..atau kerana tahu islam itu msuhnya yahudi jadi mudah utk dia mndapatkn pakatan?

  6. Affan Ruslan

    @Yuni Aisyah : info menarik. apa ye tajuk buku tu?

    @asked: bukan. mungkin anda tersalah maksud entry ni kot. mmg diketahui bahawa Hitler tlg bunuh ramai2 manusia dan merupakan satu kesalahan. Cuma apabila anda kaji dari sudut yg lain, akan didapati bhw sbnrnya perlakuan Hitler ini setaraf dgn pembunuhan org Palestin oleh tentera Zionis dan letusan bom atom oleh British di Jepun. Tapi kenapa Hitler je dipersalahkan? MUNGKIN Yahudi ingin mengalihkan perhatian masyarakat dunia. Mungkin. Wallahu'alam.

  7. Affan Ruslan

    @petisuara: itu saya tak pasti. Wallahu'alam. Sebab saya pun kurang mengkaji lagi sebenarnya sbb terjadi peperangan itu. Kalau nak mengharapkan buku teks sejarah, mmg tidak mencukupi lah. Hehe.
    Salam ukhuwah :)

  8. RaMa2UnGU

    haritu ada jumpa dlm blog..tak ingt pulak kat blog sapa..huhu..

    bila bc mmg nmpak betul yahudi sngja menyimpan yg bnr dan sengaja merek cipta sesuatu yg tak terjadi….

  9. Affan Ruslan

    @RaMa2UnGU: tu yg saya cuba sampaikan. tapi pada masa yg sama menolak kalau ada org dakwa Islam menyokong pembunuhan beramai2 tu :)

  10. Fyzal

    salam bro.. aku pun ada gak terbaca pasal benda ni sebelum ni. zionis, biasa la. kalau tak buat cerita versi diaorang sendiri. memang tak sah. tak guna punya zionis laknatullah.

  11. Afzainizam

    Bukan kacang sebarang kacang.
    Kacang melilit si kayu jati.
    Bukan datang sebarang datang.
    Datang membawa hajat di hati.

    Anak raja main congkak,
    Main congkak punya pelan ,
    Boleh saya tumpang bertanya,
    salam dihulur tanda persahabatan,
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    WELCOME—WELCOME– WELCOME
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami… Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda…

    eeeemmm bila terbaca infor ni terbuka plak mata hati…. sekarang baru tahu ada yang terselindung disebalik dakyah yahudi… thans bro

  12. Nur

    salam Mr..

    Bila cerita pasal Hitler teringat Tom Cruz
    Tapi bila cerita pasal perang aku jadi takut..
    bukan takut pada peperangan tapi takut dgn kedatangan hari kiamat.. Allah…

    thanks sharing here.. gd to know

  13. myFirdaus

    pendedahan yang amat menarik perhatian…. bukan semua org celik mengenai isu2 mcm nih… ape2 pon, thx for da info… :)

  14. Afzainizam

    Bukan kacang sebarang kacang.
    Kacang melilit si kayu jati.
    Bukan datang sebarang datang.
    Datang membawa hajat di hati.

    Anak raja main congkak,
    Main congkak punya pelan ,
    Boleh saya tumpang bertanya,
    salam dihulur tanda persahabatan,
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    WELCOME—WELCOME– WELCOME
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami… Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda…

  15. abbas madani

    harap semua boleh buka minda.. jgn tersesat dirimba konspirasi dan jgn tersesat dalam kekeliruan sendiri…
    – Nazi dikatakan oleh Amerika dan sekutunya sebagai kuasa jahat yang menggugat keamanan dunia dan punca kepada tercetusnya WW2. Hitler juga dikatakan sebagai penjenayah kemanusiaan kerana membunuh berjuta-juta kaum Yahudi dalam peristiwa Holocaust, tetapi golongan Yahudi yang bagaimana yang dibunuh Hitler? Namun satu sisi yang tidak kita sedari, Hitler adalah konco kepada satu pertubuhan rahsia di Eropah dan pertubuhan itu tidak mempunyai nama bagi mengekalkan kerahsiaannya. Walaupun pertubuhan rahsia tidak mempunyai nama, tetapi simbol penyatuan Illuminati yang digunakan adalah sama seperti pertubuhan-pertubuhan rahsia yang lain di seluruh dunia.
    Sepanjang pemerintahannya di Jerman, Hitler merupakan pemimpin yang hanya boleh dilihat semasa dia berucap dalam upacara perbarisan ketenteraan bagi meniup semangat angkatan Nazi dan rakyat Jerman yang mentaatinya. Pada waktu lain, dia banyak menghabiskan masa bertemu anggota-anggota kerajaannya untuk ‘membincangkan’ strategi perang dan hala tuju negara Jerman selepas selesai ‘zaman ketegangan politik dunia’. Perbincangan dengan anggota kerajaannya itu dijalankan secara tertutup, dan walaupun ia melibatkan persiapan perang tetapi jarang sekali melibatkan pegawai tinggi tentera dalam kebanyakan perbincangan yang diadakan. Kepada peminat-peminat keperwiraan Hitler, sedarlah bahawa anda ditipu hidup-hidup.
    Ketika saat kekalahan Nazi, Hitler dikatakan lari bersama keluarganya untuk membunuh diri dengan disaksikan pegawai-pegawai tinggi dalam kerajaannya. Benarkah Hitler mati begitu sahaja dan apa yang terisi dalam kuburnya? Benarkah dia mati membunuh diri seperti yang ditulis dalam sejarah dunia? Dan mengapa tiada pengganti untuk meneruskan dasar Hitler dan menguatkan Nazi sedangkan dia mempunyai ramai pegawai yang setia? Dalam menjawab persoalan itu, penulis-penulis sejarah dunia mengatakan bahawa sebenarnya tiada pegawai yang benar-benar setia dengan Hitler termasuk pihak ketenteraan dan oleh itu tiada sesiapa yang mahu meneruskan dasar Hitler. Jika benar bahawa Hitler berseorangan dalam memperjuangkan dasarnya, kenapa Hitler tidak ditangkap oleh pihak tentera Nazi sendiri dan dihukum tanpa menunggu ’serangan’ daripada Gabungan Perikatan (USA, Britain & sekutu). Dunia ditipu, malah rakyat Jerman dan anggota tentera Nazi sendiri turut ditipu dengan permainan licik yang dirancang secret society ini.
    Wallahualam…
    ———————————————–

    untuk maklumat lanjut sila ke sini
    http://ksz-associate.blogspot.com

  16. Affan Ruslan

    Terima kasih atas info itu. Terus terang saya katakan, saya belum membaca dengan lebih dalam berkenaan Hitler. Dan saya juga berminat untuk membaca tesis penulis asal info2 yg saya tulis di atas. Terima kasih atas perkongsian ilmu.
    Jazakallah.

  17. Affan Ruslan

    Oh ya, lupa. Terima kasih untuk link itu. Saya juga ada kumpul beberapa link berkaitan konspirasi. Moga bermanfaat.

  18. kulanz

    Salam,
    aku tak cukup ilmu membahaskan topik ni.. tapi membaca juga untuk ambik tahu dan mungkin untuk buat penilaian.. terima kasih perkongsian ni

  19. anna

    salam..
    ada bce cete psal hitler dolu2..
    sbnrnyer adolf hitler xla skjam mne..
    yahudi yg mnokok tmbh cete spya mreka nmpak kcian n hitler nmk kjam…

  20. hamad

    you people claim to be peaceful, but all you are, are a bunch of blood thirsty people. i beieve in God, but i guess it’s not the same one you believe in. i saw, and see who is violent, islam is violent, and blood thirsty. look at the picture of the sheik.

  21. hamad

    look at how sheik is looking at that gun. A high esteemed normal person wouldn’t be so eager to kill. But your excuse is to kill in the name of allah. i first thought WOW islam is peaceful, but now that i look at the way you people talk i know it’s all talk. This is what islam is, a smile then a stab in the back.

  22. Walaupun terlambat, sy masih bisa berkata kpd Hamad ‘i am muslim, proud to be muslim and i came in peace. But if you threaten me, i will act. The same goes to you, basic human nature. Protect the one they care the most”

    Bercerita ttg Hitler, interesting person dan sebenarnya org yg sgt bijak. Dia lancarkan holocaust kerana bimbang Yahudi yg bersikap seperti ular, walaupun tunduk tetapi bole menyerang bila2 masa dan punya bisa yg dahsyat. itu pendapat sayala…

  23. Yahudi sudah pasti musuh islam (kita) yg tak dapat dimaafkn dunia-akhirat, menghapusnya adalah wajib., tapi cukupkah dgn apa yg kita ada setakat ini.? sedang orang2 islam memilih jalan masing2 (berpecah-belah) dan tiap2 pecahan menggolongkan diri islam bla..bla.., sedangkn apa yg tetulis dlm al-qur’an hanya ada ISLAM shaja, bukan bermacam2 islam.
    innaddi naindallahal islam.. mengenai hitler, Ia adalah sosok pemimpin yang gagah, hitler terlahir dari keturunan bebangsa moor, bangsa yg satu ketika dahulu dipaksa memeluk agama kritian..
    jadi jngn hairan kalo didalam diri hitler mengalir dendam terhadap yahudi serta sekutunya..
    kalau benar hitler adalah Dr.pho, besar kemungkinan hitler meninggal dalam keadaan beragama islam… thnks,,, sila cari kebenaranya jikalau anda semua berminat..!

  24. Yahudi sudah pasti musuh islam (kita) yg tak dapat dimaafkn dunia-akhirat, menghapusnya adalah wajib., tapi cukupkah dgn apa yg kita ada setakat ini.? sedang orang2 islam memilih jalan masing2 (berpecah-belah) dan tiap2 pecahan menggolongkan diri islam bla..bla.., sedangkn apa yg tetulis dlm al-qur’an hanya ada ISLAM shaja, bukan bermacam2 islam.
    innaddi naindallahal islam.. mengenai hitler, Ia adalah sosok pemimpin yang gagah, hitler terlahir dari keturunan bebangsa moor, bangsa yg satu ketika dahulu dipaksa memeluk agama kritian..
    jadi jngn hairan kalo didalam diri hitler mengalir dendam terhadap yahudi serta sekutunya..
    kalau benar hitler adalah Dr.poch, besar kemungkinan hitler meninggal dalam keadaan beragama islam… thnks,,, sila cari kebenaranya jikalau anda semua berminat..!

Komen Anda

Emel anda tidak akan dipaparkan. Ruangan bertanda * wajib diisi. Sila gunakan bahasa yang sopan.